Селищна рада смт. Томашгород
Рокитнівського району Рівненської області

Реєстрація, зняття з реєстрації місця проживання
Типова інформаційна картка адміністративної послуги

Типова

інформаційна картка адміністративної послуги

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування

Томашгородської селищної ради



Інформація про суб’єкти надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження

виконавчого

органу місцевого

самоврядування

34240, вулиця Соборна, будинок 22, смт Томашгород, Рокитнівський р-н, Рівненська обл..

2

Інформація щодо

режиму роботи

виконавчого

органу місцевого самоврядування

Понеділок - четвер з 8год.00хв. до 17год.15хв.

П’ятниця з 8год.00хв. до 16 год.00хв.

Обідня перерва з 13год.00 хв. до 14год.00хв.

3

Телефон/факс

(довідки), адреса

електронної

пошти, веб-сайт

Т.0363526232,0363526259

Ф.0363526209

Email:tomashgorodrada@ukr.net

http://tomash.rvadmin.gov.ua

 

 

Нормативні акти,якими регламентується порядок та умови надання

адміністративної послуги

4

Закони України

Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»

Закону України «Про надання адміністративних послуг»

 

5

Акти Кабінету міністрів України

Постанова КМУ від 02.03.2016 №207 « Про затвердження правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

 

 

6

Акти місцевих

Органів виконавчої

Влади/органів

місцевого самоврядування

Розпорядження селищного голови № 11 від 04.04.2016 «Про призначення відповідальної особи органу реєстрації»

Розпорядження селищного голови №14 від 15.04.2016 « Про затвердження правил реєстрації місця проживання»

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку, за встановленою формою

8

Вичерпний перелік

документів

необхідних для отримання адміністративної послуги

Реєстрація місця проживання

Для реєстрації місця проживання особа або її представник подає:

1.Заяву за формами, наведених у додатках 6,7 або 8до Правил реєстрації місця проживання;

2.Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання/ перебування (паспорт громадянина України,тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне місце проживання, посвідка на тимчасове місце проживання, посвідчення біженця,посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи , якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні);

3.Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження. Реєстрація місця проживання дітей, які є іноземцями чи особами без громадянства, здійснюється за умови внесення даних дітей до посвідки на постійне або тимчасове проживання їхніх батьків, та копії свідоцтва про народження. Документи, видані компетентними органами іноземних держав, підлягають легалізації в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами;

4.Квитанцію про сплату адміністративного збору (у разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну послугу);

5.Документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі – ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), судове рішення, яке набрало законної сили про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання(зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх до одного з батьків або законного представника/представників);

право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи – довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи (додаток 9), копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджена Мінсоцполітики(для осіб, які перебувають у цих установах або закладах);

для військовослужбовців – проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині, видана командиром військової частини, форма якої наведена в додатку10 до цих Правил (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

6.Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

7.Заяву про зняття особи з реєстрації місця проживання, форма якої наведена в додатку 11 до цих Правил(у разі здійснення реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).

У разіподання заяви представником особи, крім перелічених вище документів,додатковоподаються:

документ, щопосвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами).

Реєстраціямісцяпроживання особи за заявою законного представниказдійснюється за згодоюіншихзаконнихпредставників.

У разі проживанні батьків за різними адресами, для реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним з батьків,в присутності особи, яка приймає заяву, надається згода другого з батьків або підпис особи засвідчується в установленому порядку (окрім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним судовим рішенням або рішенням органу опіки та піклування).



Забороняєтьсявимагати для реєстрації місцяпроживанняподанняособоюінших документів.

Зняття з реєстрації місця проживання

Для зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється на підставі:
заяви особи або її представника, за формою, наведеною в додатку 11 до Правид реєстрації місця проживання;

судового рішення, яке набрало законної сили, пропозбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про зняття особи з реєстрації місця проживання, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;

свідоцтва про смерть;

паспорта або паспортного документа, що надійшов з органу державної реєстрації актів цивільного стану, або документа про смерть, виданого компетентним органом іноземної держави, легалізованого в установленому порядку;

інших документів, які свідчать про припинення:

підстав для перебування на території України іноземців та осіб без громадянства (інформація територіального органу ДМС України або територіального підрозділу ДМС України, на території обслуговування якого зареєстровано місце проживання особи, про закінчення строку дії посвідки на тимчасове проживання або копія рішення про скасування посвідки на тимчасове проживання чи скасування дозволу на імміграцію та посвідки на постійне проживання в Україні);

підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту(письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);

підстав на право користування житловим приміщенням(закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання), відчуження житла, та інших визначених законодавством документів).

Зняття з реєстрації на підставах, визначених в абзацах 8 та 9 пункту 26, здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою власника/наймача житла або їх представників.

Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.

Разом іззаявою особа подає:

документ, до якого вносяться відомості зняття з реєстрації місця проживання. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;

квитанцію про сплату адміністративного збору;

військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).



У разіподання заяви представником особи крім перелічених вище документів додатковоподаються:

документ, щопосвідчує особу представника;

документ, щопідтверджуєповноваження особи як представника, крімвипадків, коли заява подається законнимипредставниками малолітньої дитини –батьками (усиновлювачами).

Зняття з реєстраціїмісцяпроживання особи за заявою законного представниказдійснюється за згодоюіншихзаконнихпредставників.

При проживанні батьків за різними адресами для зняття з реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним з батьків надається письмова згода другого з батьків в присутності особи, яка приймає заяву, або підпис особи засвідчується в установленому порядку (окрім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним судовим рішенням або рішенням органу опіки та піклування).



 

9

Порядок та спосіб

подання документів,

необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації ( у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно- територіальну одиницю

10

Платність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга є платною.

10.1

Нормативно – правові акти на підставі яких стягується плата

Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закону України «Про надання адміністративних послуг»

10.2.

Розмір та порядок

Внесення плати за адміністративну послугу

За реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання сплачується адміністративний збір:

У разі звернення особи протягом встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку – у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати

У разі звернення особи з порушеннямвстановленого цим Законом строку – у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

У разі реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

 

 

10.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

Одержувач:УК у Рокитн.р-ні/смт Томашгор/22012500

Рахунок№33213879700323 у ГУДКСУ в Рівненській обл.

МФО833017

ЄДРПОУ 37673506

Призначення платежу: 22012500 адмін.збір за реєстрацію,зняття з реєстрації місця проживання

11

Строк надання адміністративної послуги

У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів/ в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.

12

Перелік підстав

Відмови у наданні адміністративної послуги

1.Особа не подала документів або інформації, необхідних для реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання;

2.Подані документи є недійсними або у них міститься недостовірна інформація;

3.Для реєстрації/зняття з реєстрації звернулась особа, яка не досягла 14-річного віку.

Рішення про відмову в реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання приймається в день звернення особи або її представника шляхом зазначення у заяві про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання підстав відмови. Зазначена заява повертається особі або її представнику.

13

Результат надання адміністративної послуги

Внесення відомостей про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання до паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України, посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи,якій надано тимчасовий захист (далі – документ, до якого вносяться відомості про місце проживання), а відомості про реєстрацію місця перебування – до довідки про звернення за захистом в Україні(шляхом проставляння в них відповідного штампа реєстрації місця проживання /перебування особи за формою згідно з додатком 1 до Правил реєстрації місця проживання).

Відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання вносяться до паспорта громадянина України:

У вигляді книжечки(зразка1993 року) – шляхом проставляння в ньому штампа реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 1, або штампа зняття з реєстрації місця проживання особи за формою з додатком 2;

У формі картки(зразка 2015 року) – шляхом внесення інформації до безконтактного електронного носія, який імплантовано у такий паспорт, у разі наявності робочих станцій та підключення органу реєстрації до Єдиного державного демографічного реєстру( далі - Реєстр).

У разі не підключення органу реєстрації до Реєстру особі видається довідка про реєстрацію або про зняття з реєстрації місця проживання, а внесення інформації до безконтактного електронного носія здійснюється територіальним підрозділом ДМС на підставі такої довідки.

 

14

Способи отримання відповіді (результату)

Звернення до органу реєстрації ( у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно – територіальну одиницю.

15

Примітка

У разі проживання особи без реєстрації місця проживання, до неї застосовуються заходи адміністративного впливу відповідно до статті 197 КУпАП(санкція – попередження або накладання штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян).

Розгляд справ про адміністративні правопорушення і накладання адміністративних стягнень покладено на виконавчі комітети сільських, селищних, міських рад.

Від імені виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад розглядати справи про адміністративні правопорушення, передбаченні статтями 197,198 цього Кодексу ( при накладанні адміністративного стягнення у вигляді попередження в центрі надання адміністративних послуг), мають право адміністратори центрів надання адміністративних послуг.

 



Повний текст