Селищна рада смт. Томашгород
Рокитнівського району Рівненської області

ДНЗ «Сонечко»

Зав.ДНЗ «Сонечко» Терлецька Валентина Іванівна Паспорт дошкільного навчального закладу «Сонечко» Заснований в 1977 році, відкрив двері для малят

з 20 лютого 1978 року Загальна площа - 617 м2 Вікові групи : по проекту – 4 фактично - 3, з них дошкільні – 2 ясельна - 1 В них дітей: по проекту – 90 фактично - 68 Освітній процес здійснюють 11 педагогічних працівників, з них : вихователів - 7 музичний працівник - 1 фізінструктор - 1 практичний психолог – 1 Вищу освіту мають - 6 педпрацівників Середню спеціальну - 5 Всіх працівників - 23 Медичне обслуговування здійснює медична сестра Напрямок роботи дошкільного закладу художньо-естетичний Гімн ДНЗ „Сонечко”

Слова Т.С.Пехотіна вихователь Музика Н.К.Рудика музкерівник

Недалеко біля школи Збудували дитсадок. „Сонечком” його назвали, Зустрічає він діток.

Приспів:

„Сонечко” – рідний садочок. „Сонечко” – наш другий дім. „Сонечко” – райський куточок, Малятам весело в нім.

Кожен ранок поспішають В садок діти залюбки. Їх цікавому навчають І розігрують казки. Вчать і старших поважати, І малят не ображать, Колискову заспівати, „Гопака” затанцювать. І квітками милуватись, І природу зберігать, Україною пишатись Мову рідну шанувать.

... добрі почуття йдуть своїм корінням у дитинство, а людяність, доброта, ласка, доброзичливість народжуються в праці,турботах,хвилюваннях про красу довкілля” В.О.Сухомлинський

З моменту народження дитину оточує світ речей. Це предметне середовище сприяє вихованню у дитини художнього смаку, розвиває естетичні почуття, вдумливе ставлення до прекрасного. Крилатий вислів А.С.Макаренка про те, що виховують не тільки люди і явища, а й речі, особливо стосується маленьких дітей, які чутливо сприймають барви та форми. Ось чому, працюючи над питанням естетичного виховання дітей, колектив нашого дошкільного закладу багато уваги приділяє художньому оформленню приміщення, естетиці побуту. Поняття „естетика побуту" широке. Це і обладнання приміщення, привабливий вигляд дітей та співробітників, культура їхньої поведінки, і виховання у дітей естетичного ставлення до всього, що їх оточує. Ми прагнемо, щоб навколишня обстановка була педагогічно доцільна і красива. Чистота, порядок, колір стін внутрішніх приміщень усе, що оточує дітей, спрямовано на зміцнення їхнього здоров'я, пов'язане із змістом виховної роботи, з завданнями художнього розвитку. Оформлення дошкільного закладу має бути зручне, пристосоване для життя, ігор та занять дітей.

Пріоритетні завдання, які ми ставимо перед колективом: виховання естетичних почуттів у дітей дошкільного віку, формування особистості дитини в процесі ознайомлення з мистецтвом, естетичне виховання дітей засобами краси природи, художньої літератури, музики, образотворчого мистецтва. Увесь педагогічний процес у дошкільному закладі
зорієнтований на виховання в дітей художніх потреб, інтересу до прекрасного у природі, в найближчому оточенні, у повсякденному побуті. Знайомлячи дитину зі світом краси і гармонії, світом мистецтва, пробуджуючи в ній бажання займатися різними видами художньо- естетичної діяльності, ми розв'язуємо важливе освітньо-виховне завдання. Пріоритетним напрямком у роботі колективу є поетапне формування та розвиток творчих здібностей дошкільнят засобами театру в різних видах діяльності.

Реалізація цих завдань здійснюється на основі широкої інтеграції та пронизує весь педагогічний процес у дошкільному закладі, охоплюючи різні форми роботи з дітьми (заняття, самостійна художня діяльність, свята, розваги, гуртки). Застосування інтегрованого підходу особливо доцільне для збагачення досвіду естетичного бачення навколишньої дійсності, активізації дитячої творчості в процесі художньо-практичної діяльності Не варто відкидати значення навчальної діяльності в дошкільному віці. З огляду на провідний характер гри варто пам'ятати, що й навчатися можна граючись. Вміла організація навчальної діяльності також неабияк сприяє появі та формуванню в дитини рис, які вказують на творчу особистість: самостійності суджень, нестандартності мислення, ініціативності, схильності до фантазування тощо.

Завтрашній день країни, розвиток її економіки, науки, культури залежить від освіченості, високої свідомості прийдешніх поколінь громадян України. І кожен, хто причетний до виховання дітей, має чітко визначити для себе, яким він хоче бачити свого сьогоднішнього вихованця, які риси мають бути пріоритетними в його характері, з чим увійде він у майбутнє. Виховуючи молоде покоління нашої держави, педагоги самі мають бути високоморальними, національно-свідомими громадянами, чітко розуміючи, що це вимога часу, складова частина успішного розвитку дошкільної освіти. Значну увагу приділяємо охороні життя і здоров’я дітей, зокрема про правила поведінки дітей на дорозі. Для цього маємо своє авто містечко, на якому розігруємо проблемні ситуації Оптимізація рухового режиму забезпечується шляхом проведення різноманітних рухливих, спортивних ігор, вправ, занять з фізичної культури, самостійної рухової діяльності. Давайте разом подаруємо нашим дітям щастя насолоди прекрасним, яке завжди було, є і буде поряд з нами. Нехай велика сила любові до дітей допоможе нам своїм натхненням торкнутися найтендітніших струн дитячої душі. І хай ця чарівна музика одою краси лине у нескінченність.